Julefilmer

Written by Anonymous, 7 år siden:

når det står kl 1900 på den fine flyern og 2000 på hjemmesiden, begynner julefilmene 1930 da? eller er det bare fordi noen syns det er morsomt å forvirre? (jeg syns det var Litt morsomt...)

Replies to this post

Raine wrote 7 år ago:

Kun for å forvirre!!

Vær her 18 du uansett, så er du sikker på å få plass.=)

Har en tendens til å bli veldig fullt.=)

Men ekstremt koselig!!

Anonymous wrote 7 år ago:

Det har på mystisk vis oppstått feil klokkeslett på plakat og flyers til Juleavslutningen.
Vi vil ikke begynne med filmene før 20, men dørene vil være åpne fra 19, med servering av gløgg og pepperkaker i storsalen.

Så det er ingen grunn til ikke å komme tidlig, for å få seg en ekstra dose førjulsstemning og pause fra ubehagelige ting som begynner på E.

Det snør!

-Øyvind,
Kulturutvalget

[color=red:0802f2a2bf]Heia!'

Julafilmar hørres nikosligt ut!
Men e det bare for medlemmar av filmklubben?
Å risikere me å ikkje få sitte plass hvis me komme åtta?
Kor lenge vare det å ka skjer ittepå?

thx!

-m- [/color:0802f2a2bf]

Øyvind Tønsberg wrote 7 år ago:

Heisann.

Ja, det er for medlemmer av filmklubben, men medlemskap koster bare 30 kr, og vil gjelde hele neste semester. Altså en kjempegod grunn til å gå litt mer på kino på samfundet også.

Hvor fullt det blir er vanskelig å anslå, men det er alltids plass til en til i Storsalen. Tradisjonelt kommer det dog mange mennesker på dette arrangementet.

Vi vil antagelig holde på i et par timer, altså være ferdig med filmene rundt klokken 22. Etter det skal ikke vi ha noe mer opplegg, men Edgar vil være åpen som vanlig frem til 23.

Vel møtt!

heter det ikke "et førjulsmareritt"?

Kirsten wrote 7 år ago:

heter han ikke Sylfest Lomheim?

Jo, jeg heter sylfest lonheim! Det er bare det at jeg har et problem; jeg skriver minst en m som n der hvor det er to eller flere m'er i setningen. Nammut, Manma, Nellom-Amerika. Men forskjellen på et og ett - det kan jeg.

Øyvind Tønsberg wrote 7 år ago:

Hmm.
Litt av tingen med plakater er at hvis man ikke korrekturleser dem, så dukker det lett opp trykkfeil. Og trykkfeil er som kjent i slekt med kaniner; det blir fort flere av dem. Så jeg må bare unnskylde typografiens naturlige drifter og lyster i dette tilfellet.

For øvrig heter filmen "The Nightmare Before Christmas".

Grønnbanan wrote 7 år ago:

Så..jeg har forstått det rett om :
Dørene åpner kl.19, men selve filmvisningen starter kl.20.00
Det fylles fort opp så det er best å være der ca.19-19.30ish
For å se filmen betaler man 65 kr (da får man med seg medlemskap i filmklubben) om man er mdl. i filmklubben fra før så koster det bare 35...

sist men ikke minst, det serveres pepperkaker og gløgg i pausen, og 1.desember i Storsalen er synonymt med årets første julekos!
har jeg glemt noe da eller skal vi bare si ses i morgen??

Write a reply to this post

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

You can log in if you have a membership card.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

The forum's guidlines: All posts in the forum reflects the user's own views and opinions, and will not hold the administrators responsible for the contents, with exception of their own posts. The forum's administrators tries to remove or edit all offensive posts as quickly as possible, but it's impossible to monitor all topics and posts. Read more …