Hvorfor ticketmaster?

Skrevet av Anonymous, 6 år siden:

Hvorfor skriver dere at jeg kan kjøpe billetter på ticketmaster? Hva skjedde med gode, gamle billettservice?

Svar på dette innlegget

Geir H. skrev for 6 år siden:

billettservice heter ikke lenger billettservice. Det er nå et firma som ligger innunder ticketmaster. Dvs. det står fremdeles "billettservice.no" som banner over siden, men adressen er ticketmaster.no. Bare prøv å skriv www.billettservice.no på url feltet ditt og se hva som skjer. Uansett er det ikke lenge igjen før vi slutter å bruke ticketmaster nå. Snart kommer vårt nye fantastiske billettsystem! :wink:

Runar skrev for 6 år siden:

av ren nysgjerrighet..
hvordan vil det komme til å fungere?
vil det gå an å kjøpe billetter direkte fra samfundet.no?

Runar

Geir H. skrev for 6 år siden:

Jeg ble faktisk selv litt usikker nå. Det eneste jeg vet for sikkert er at medlemskortet skal fungere som billett. Just swipe it liksom. Jeg vet i alle fall at billettsalget blir ikke gjort indirekte gjennom et third party liksom. Kjøpet blir gjort direkte med Samfundet, og eventuelt Samfundet.no.

Har du en kommentar Amund? Det er du som kan dette ;)

• Geir Hanssen
Anonymous skrev for 6 år siden:

Medlemskortet skal vel brukes som billett, men man vil også få en utskrift man må ta med i tillegg. Hvertfall i starten. Tror jeg. Ikke helt sikker...

Tror det nye billettsystemet blir fett! Hvertfall om det blir like kult som folka som har laget det :D

Anne skrev for 6 år siden:

Øh, den siste var fra meg. Skikkelig forumdummie ass...

Skriv svar på dette innlegget

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

Hvis du har medlemskort på Samfundet kan du logge inn.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

Retningslinjer for forumet: Alle innlegg i forumene representerer den enkelte brukers syn og holdninger, og vil ikke stille administratorene til ansvar for innholdet i innleggene, med unntak av deres egene innlegg. Administratorene på forumet forsøker å fjerne eller redigere alle støtende innlegg så fort som mulig, men det er umulig å overvåke alle temaer og innlegg. Les mer …