WAP - uhorvelig udatert?

Skrevet av bmez, 6 år siden:

Er det noen som vedlikeholder wap-delen av samfundet.no?

I følge den serverer Edgar ennå middag...

Svar på dette innlegget

Magnus skrev for 6 år siden:

Er det faktisk noen som bruker wap? :P

Har gjort en rough oppdatering.

Geir H. skrev for 6 år siden:

Jeg buker faktisk WAP innimellom jeg :p sjeldent, men det har hendt.

bmez skrev for 6 år siden:

Siterer: Geir H.

Jeg buker faktisk WAP innimellom jeg :p sjeldent, men det har hendt.

samma her, men det er kjipt å ikke kunne stole på informasjonen og alikevel måtte dobbelsjekke www.samfundet.no.

Bortkasta energi lissom :-/

Anne skrev for 6 år siden:

Men løsningen er jo så uhorvelig enkel, det er jo bare å drite i wap'en og gå rett til samfundet.no... ;)

Magnus skrev for 6 år siden:

Arrangementinformasjonen kommer fra databasen til www.samfundet.no, så den skal stemme.. Problemet måtte være den statiske informasjonen om åpningstider og slikt.

Anne skrev for 6 år siden:

Skjønnær, skjønnær, var det jeg regna med, men forstod det slik at det var mer enn bare Edgar --> Lyche som var feil, men det var det jo ikke (bortsett fra annet smått?), og når det bare er snakk om sånt småtteri så er det jo ingen big fuss. Men det er jo kjempebra at folk sier fra! :)

Hehe, idé: SMS-tjeneste på hva som er til middag i Lyche! Finnes sikkert dem som ville satt pris på det? Jeg kunne væffal tenkt meg en sånn tjeneste for HiST-kantina, hehehe...

(Og et PS: Det er noe rart med emoticonene her... de vil ikke ligge på linje med resten av teksten...)

Siterer: Anne
>

Hehe, idé: SMS-tjeneste på hva som er til middag i Lyche! Finnes sikkert dem som ville satt pris på det? Jeg kunne væffal tenkt meg en sånn tjeneste for HiST-kantina, hehehe...

Det beste ville jo ha vært å kunne abonnere på SMS når det er noe man ikke liker til middag, mer sånn "word of warning" enn "kom&et!".

Middagskalenderen er også noe som kunne vært litt mer spenstig laget, detaljer egentlig, men på søndagskveld så er det greit å kunne sjekke om man skal spise på Lysj dagen etter eller om en skal bite i det og dra på seg forkledet selv.

fleminem skrev for 6 år siden:

wap er fett som faen. enig at denne bør holdes oppdatert. små nettsider strippet for unødvendige bilder og rammer - til bruk for mobiltelefoner etc, blir det ikke mindre behov for...

Siterer: fleminem

wap er fett som faen. enig at denne bør holdes oppdatert. små nettsider strippet for unødvendige bilder og rammer - til bruk for mobiltelefoner etc, blir det ikke mindre behov for...

For ikke å snakke om hvor bra tidsfordriv det er når forelesningen drar ut på tredje time, det er slutt på kaffen, magen romler og tankene flyr...

Skriv svar på dette innlegget

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

Hvis du har medlemskort på Samfundet kan du logge inn.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

Retningslinjer for forumet: Alle innlegg i forumene representerer den enkelte brukers syn og holdninger, og vil ikke stille administratorene til ansvar for innholdet i innleggene, med unntak av deres egene innlegg. Administratorene på forumet forsøker å fjerne eller redigere alle støtende innlegg så fort som mulig, men det er umulig å overvåke alle temaer og innlegg. Les mer …