Nytt forum!

Skrevet av Kim Joar Bekkelund, 5 år siden:

Gratulerer med nytt forum! Dette ser virkelig bra ut, og forhåpentligvis vil det øke diskusjonsmengden betraktelig.

Dere har gjort en kanonbra jobb!

Svar på dette innlegget

Christer Honore Ersland   skrev for  5 år siden:

Helt enig - dette ser lekkert ut! Jeg har flere ganger hatt lyst til å skrive noe på forumet, men sånn cirka det siste halve året har det ikke fungert å registrere seg (og jeg var ikke registrert fra før).

God jul til alle!

Anders skrev for 5 år siden:

Veldig lekkert! Men man ser tydelig at det er brukt et rammeverk (blueprint), og at det lukter litt web 2.0. Men det tipper jeg at sikkert de fleste andre liker.

Kim Joar Bekkelund   skrev for  5 år siden:

Vel, siden det faktisk er personen som laget Blueprint som også står bak designet på forumet, er det nok naturlig at Blueprint ble brukt :)

En ting jeg ikke liker så godt er at jeg får opp alle enkeltposter når jeg søker på et ord (f.eks. "strossa"), og ikke bare de topicene som har diskutert dette. Vil helst ha det, siden det iblant kan være 20-30 poster med ordet, noe jeg syntes gjør søkeresultatet uoversiktlig.

Anders skrev for 5 år siden:

Wow! Visste ikke at blueprint er fra Trondheim. Testet det ut igår (etter at jeg så det her), og ble ganske begeistret. Vel, til saken:

Utseendet er veldig lekkert, men jeg lurer på om noen små endringer hadde, ehm.. bedre speilet Samfundets sjel (sorry formuleringen, håper det kommer frem hva jeg mener under).

Grønnfargen gir meg web 2.0-følelsen, som jeg ikke liker. Med mange sterke, friske farger. Hva med å tone det litt ned? Evt. droppe grønnfargen?

Det store, VELDIG lesevennlige feltene (f.eks NAVN her på den formen jeg fyller ut nå), gir meg litt Wordpress-assosiasjoner.

Den hvite bakgrunnen gjør det veldig luftig og hvitt, i motsetning til Samfundet. øh.. Ja. Nemlig.

Vel, uansett: Kjempejobb!

geir skrev for 5 år siden:

jeg er for å droppe grønnfargen. ellers ser det veldig bra ut.

Stig Hornang   skrev for  5 år siden:

Jeg kan også være litt enig i det. Blir kanskje litt for "slick", bør kanskje holde oss til mer Samfundet-farger.

Gammeldags skrev for 5 år siden:

Kan dere poste alle innleggene i forumet til en epostliste eller nyhetsgruppe slik at man kan slippe alt dette webfjaset?

Det kommer nok plutselig RSS her iallefall, men nå for tiden er vi opptatt med litt andre oppgaver dessverre. Det kommer, det kommer.

Olav Bjørkøy   skrev for  5 år siden:

@Anders: Takk for dine forslag, vi har endret på noen småting etter dine kommentarer. Kom gjerne med flere forslag hvis noe ikke er som det burde være. :)

Skriv svar på dette innlegget

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

Hvis du har medlemskort på Samfundet kan du logge inn.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

Retningslinjer for forumet: Alle innlegg i forumene representerer den enkelte brukers syn og holdninger, og vil ikke stille administratorene til ansvar for innholdet i innleggene, med unntak av deres egene innlegg. Administratorene på forumet forsøker å fjerne eller redigere alle støtende innlegg så fort som mulig, men det er umulig å overvåke alle temaer og innlegg. Les mer …