Written by Tom og sånn,
3 år siden:
Book SMK, sporenstreks!
Seriøst, jeg lette litt igjennom innleggene her og der fant jeg noe om at Slagsmålsklubben kanskje kommer til Samfundet dette semesteret? Jeg og min kropp står gladelig til disposisjon for den jævelen som får SMK til Samfundet. Noen som har noen nyheter på den fronten? Får vi se verdens beste bitpop-band på Klubben?
Jeg stiller meg helhjertet bak forslaget, og vedder på at veldig mange andre også hadde gjort det, hadde de visst om det!
Jeg støtter dette fullstendig. SMK er helt fantastisk. Har aldri fått sett dem live, men hvis de dukker opp på Samfundet i vinter kommer nok jeg og antakelig hundrevis andre til å dukke opp også.
SMK er fantastisk live. Det er rett og slett fest! Bit-pop er populært. Disse gutta fyller Klubben lett.
JAJAJAJAJAJAAAA!!!!
Ta igjen for skuffelsen av deres fravær ifjor!
Jaaaa, det hadde vært vilt fett. Så dem på Roskilde i år, det var festivalens sykeste konsert!
SMK hadde vært så evig fett, håper virkelig det blir fiksa!
Jeg registrerer at jeg har truffet en hovedpulsåre hva engasjement angår.
Så kjære Samfundet; vær så snill og book SMK til oss.
Min kropp står for øvrig fortsat til disposisjon for den jøden som mekker SMK.
Tom og sånn: Å insinuere at bookeren muligens er jøde (som et skjellsord) bidrar vel neppe til å få igjennom ditt syn med det første.
Hei, hei, hei. Jeg brukte det ikke som skjellsord. Jeg bare skrev det. Det var du som foreslo at det var et skjellsord. : ) Jeg kunne like så godt skrevet "muslimen", "kristne" eller den "Catoen".
Jeg håper vi kan enes om at SMK er verdt å bli booket til Samfundet! :D
goodie ;)
for å rapportere upassende innlegg til webredaktør| Kode | Resultat |
|---|---|
| _Kursiv tekst_ | Kursiv tekst |
| **Fet skrift** | Fet skrift |
| > Sitert tekst | Sitert tekst |
| [Lenke](http://www.samfundet.no) | Lenke |
| [youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) | Viser et youtube filmklipp |
|
* Punkt 1 * Punkt 2 |
|
| (Dette gjelder kun for innleggsfeltet.) | |
| Formateringskonverter | |
The forum's guidlines: All posts in the forum reflects the user's own views and opinions, and will not hold the administrators responsible for the contents, with exception of their own posts. The forum's administrators tries to remove or edit all offensive posts as quickly as possible, but it's impossible to monitor all topics and posts. Read more …