TNT-Konserten

Skrevet av Bober, 3 år siden:

Ser at TNT-konserten er oppført med start kl 21.30. Når kan jeg da regne med at den starter og slutter. Er kommet i en litt kinkig situasjon fordi jeg må "ut av huset" innen kl 24.00. Takk !

Svar på dette innlegget

ronny skrev for 3 år siden:

kun tnt og satyricon på konsert lista.... hva med å få flere hardrock band til trondheim?.. dio og udo for eksempel... er rett å slett for lite hardrock i rockebyen trondheim...

Lillemy skrev for 3 år siden:

Ettersom det står på samfundet.no at det skal spillers 2 konserter etter TNT må den vel begynne til oppsatt tid.

Hasse skrev for 3 år siden:

Kult med ny cd og konsert da gitt??? har ikke ræva full av pæng men ska prøv og få til penger til d her ja : )

Roger skrev for 3 år siden:

Rockebyen Trondheim er vel mer Kammermusikkbyen Trondheim tror jeg. Og på Samfundet er det kun skit. Med unntak av WASP i fjor (og forsøket på å få Thin Lizzy) så er det kun indie-skit og norsk, kjedelig pop på samfundet. Mer Metal!!!
Bookingen har bare blitt verre og verre de siste 10 årene.

Tullball skrev for 3 år siden:

Er det flere billetter igjen til TNT konserten i kveld? Og når omtrent begynner konserten?

Stig Hornang   skrev for  3 år siden:

Det er flere billetter igjen. [http://www.samfundet.no/detalj.php?id=9357&n=1166](Kjøp her).

Tullball skrev for 3 år siden:

Og når går TNT på scena? Er det før 22-22:30 rekker jeg det ikke.

Fet konsert skrev for 3 år siden:

Dødsfet konsert med TNT i går!!!!

Erik Smistad   skrev for  3 år siden:

Ronny og resten av gutta er i slaget enda!

Personlig syns jeg det var ganske rart at det var såpass svakt oppmøte i storsalen. Noen som har ideer på hvorfor det var slik?

Cato Edvardsen   skrev for  3 år siden:

[list]
[] Sprengkraften (eksplosiviteten om du vil) har muligens forsvunnet fra bandet..
[/list]
eller
[list]
[
] så er sjokket stort over at bandnavnet ikke var en forkortelse for Trinitrotoluen, men for Trond Nilsens Trio..
[/list]
Uansett trist å høre at det var så lite folk på konserten, folk kjenner ikke sin besøkstid!

Skriv svar på dette innlegget

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

Hvis du har medlemskort på Samfundet kan du logge inn.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

Retningslinjer for forumet: Alle innlegg i forumene representerer den enkelte brukers syn og holdninger, og vil ikke stille administratorene til ansvar for innholdet i innleggene, med unntak av deres egene innlegg. Administratorene på forumet forsøker å fjerne eller redigere alle støtende innlegg så fort som mulig, men det er umulig å overvåke alle temaer og innlegg. Les mer …