Bytte til ikke-medlem

Written by EL, 3 år siden:

Er det mulig å bytte en medlems-billett til en ikke-medlemsbillett, og eventuelt betale mellomlegg?

Replies to this post

Stig Hornang   wrote for  3 år siden:

Jeg tror det burde gå greit. Du må i så fall henvende deg til Kontrollkontoret ved bakinngangen på Samfundet.

EL wrote 3 år ago:

Konge. Tusen takk for svar! :)

Håvard wrote 3 år ago:

Du kan også gjøre dette i billettluka ved hovedinngangen ,etter klokka 21.00 på konsertkvelden.

Lene wrote 3 år ago:

Jeg lurer også på noe ca det samme. Jeg er medlem på Samdundet, men har kjøpt Kaizersbillett av en annen som er medlem. Billetten er registrert på hennes kort, men jeg har papirbilletten liksom. Det går bra det?

Stig Hornang   wrote for  3 år siden:

Det burde gå greit. Jeg tror ikke det er et krav at den som kjøpte billetten også er den som bruker den så lenge begge er medlem. Men for sikkerhetsskyld, hvis ingen andre på forumet her vet noe mer, så ville jeg tatt med papirbilletten til Kontrollkontoret. Der kan du evt. få ut en ordentlig papp-billett som definitivt kan brukes av hvem som helst.

Håvard wrote 3 år ago:

Det skal gå smertefritt det, Lene.

Write a reply to this post

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

You can log in if you have a membership card.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

The forum's guidlines: All posts in the forum reflects the user's own views and opinions, and will not hold the administrators responsible for the contents, with exception of their own posts. The forum's administrators tries to remove or edit all offensive posts as quickly as possible, but it's impossible to monitor all topics and posts. Read more …