Håkan Hellström

Written by Stig, 3 år siden:

Noen sjanse for å se Håkan Hellstöm i Storsalen i vinter?? Han turnerer i Norge i slutten av januar!

Replies to this post

Hans Petter wrote 3 år ago:

Støttes til de grader!

Ingrid Lund   wrote for  3 år siden:

Ja! Få Håkan hit. Nå!

Stig wrote 3 år ago:

Mannen er jo et fyrverkeri av et show! Hadde garantert trukket fullt hus!

jada wrote 3 år ago:

Nok et bevis på hvorfor bookerne på samfundet ikke behøver å ta forumet seriøst. Dere vet virkelig ingenting. Sist håkan var på samfundet var det 400 eller 500 folk her, garantert fullt hus my ass.

Stig wrote 3 år ago:

Det må jo være lov å komme med ønsker! Det er vel blant annet en del av det forumet kan brukes til. Skulle virkeli ønske jeg hadde den kunnskapen og erfaringen du sitter inne med "jada". Du virker som en smart og reflektert person.

sasa wrote 3 år ago:

Lov å komme med ønsker, men han er jo tydeligvis mer reflektert, når han påstår at "fullt hus" er en utopi. Håkan er kjempebra, men så lenge han ikke trekker flere mennesker, så virker det ikke sannsynlig at han kommer.

Hans Petter wrote 3 år ago:

Jeg tror Håkan er betydelig mer populær nå enn han var forrige gang han spilte på Samfundet. Det så ut til å være bra stemning og mye folk når han spilte på Øyafestivalen, og når jeg så han på i Gøteborg dagen før Øya så var det 15000 foran scenen (greit nok, Sverige kan nok ikke sammenlignes med Norge).

Stig wrote 3 år ago:

Bare fordi en person sier han ikke kommer til å trekke fullt hus, så er han reflektert? Jaja... Uansett så er jeg enig med Hans Petter. Jeg så han i Strømstad i sommer, og der spilte han for godt over et par tusen og mange av de var nordmenn! Få han hit :)

Write a reply to this post

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

You can log in if you have a membership card.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

The forum's guidlines: All posts in the forum reflects the user's own views and opinions, and will not hold the administrators responsible for the contents, with exception of their own posts. The forum's administrators tries to remove or edit all offensive posts as quickly as possible, but it's impossible to monitor all topics and posts. Read more …