Nye nettsider

Skrevet av Erik Smistad, 3 år siden:

Som dere kanskje har oppdaget har Samfundet fått nye nettsider. Dette er et pågående prosjekt og er dermed ikke helt ferdig enda. Vi setter derfor stor pris på at du skriver eventuelle kommentarer eller feil du har funnet på denne forumtråden eller sender oss en epost på lim-web(att)samfundet.no

Ellers godt nyttår fra alle oss i LIM-Web!

Svar på dette innlegget

A. Engelsvik skrev for 3 år siden:

Siden virker fin og oversiktlig, men det animerte banneret øverst på siden synes jeg er veldig forstyrrende.

Magnus skrev for 3 år siden:

Stilfull ny side, dere har gjort en virkelig bra jobb (:

Torstein skrev for 3 år siden:

Siden ble skikkelig stilig synes jeg!

Men hva betyr egentlig den fargede lille firkanten på hvert arrangement?
[http://www.samfundet.no/arrangement](
På denne siden
)

Alf skrev for 3 år siden:

I disse opptakstider er det kanskje mulig å flytte "Opptak" til et mer synlig sted på siden. Hva vet vel jeg.

Kristine skrev for 3 år siden:

Jeg finner ikke info om kostymeutlån, er det blitt borte under flyttinga?

Hans Petter Eide   skrev for  3 år siden:

Torstein:
Boksene er ment å signalisere arrangementstypen, men det burde nok vært supplert med tekst slik at det kommer tydligere frem. De aktive i LIM-web leser tilbakemeldingene i denne tråden, så det blir nok ordnet snart.

Hans Petter
-pang, LIM-web

schna skrev for 3 år siden:

når en søker på en type arrangement, og det ikke noen av den typen, har dere tydeligvis gått ut ifra at alle flertallsord er entallsord med "er" bak.

Jørgen skrev for 3 år siden:

Flotte sider, men det blir krøll når jeg leser fra nyeste versjon av explorer. Savner også linker til gjengene og grupperingene på huset.

Torstein Nicolaysen   skrev for  3 år siden:

Torstein: Skal forbedre den delen nå.

Schna: Er det virkelig feil? Det er en del å fikse ettersom at siden er på flere språk.

Jørgen: IE8 er enda i beta. Siden vil bli tilpasset (om nødvendig) når IE8 er ferdig. Send gjerne en mail med skjermbilder til lim-web@samfundet.no så vi kan se hva vi har i vente.

Lars Barlindhaug   skrev for  3 år siden:

Siterer: Torstein Nicolaysen
>

Schna: Er det virkelig feil? Det er en del å fikse ettersom at siden er på flere språk.

Jeg er ganske sikker på at "Ingen teaterer" blir feil...

Skriv svar på dette innlegget

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

Hvis du har medlemskort på Samfundet kan du logge inn.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

Retningslinjer for forumet: Alle innlegg i forumene representerer den enkelte brukers syn og holdninger, og vil ikke stille administratorene til ansvar for innholdet i innleggene, med unntak av deres egene innlegg. Administratorene på forumet forsøker å fjerne eller redigere alle støtende innlegg så fort som mulig, men det er umulig å overvåke alle temaer og innlegg. Les mer …