Nye nettsider

Written by Erik Smistad, 3 år siden:

Som dere kanskje har oppdaget har Samfundet fått nye nettsider. Dette er et pågående prosjekt og er dermed ikke helt ferdig enda. Vi setter derfor stor pris på at du skriver eventuelle kommentarer eller feil du har funnet på denne forumtråden eller sender oss en epost på lim-web(att)samfundet.no

Ellers godt nyttår fra alle oss i LIM-Web!

Replies to this post

Torstein Nicolaysen   wrote for  3 år siden:

Lars: Hehe. Jeg så på feil sted. Skal forsøke å rette opp dette.

Kristian wrote 3 år ago:

Med så nye flotte sider, hva med å få ut FS-referat og andre slike offentlige dokumenter på nettsidene til samfundet?

Kim Joar wrote 3 år ago:

Enig med Kristian. Både FS-referater og referat fra Samfundsmøte bør iallefall legges ut her på Samfundet.no, ikke "gjemt" bort på en eller annen underside.

Møteplager wrote 3 år ago:

Hva med å legge referatene fra Samfundsmøtene under Samfundsmøtefanen? Kanskje?

Kristian Fredrik Klette   wrote for  3 år siden:

FS-referater og den slags tror jeg vi pent kan holde på FS-sine egne hjemmesider. Vil tro at disse ikke er interessant for brorparten av medlemmene våre, og de som leser de referatene klarer nok å finne frem til de ja.

Men referater fra samfundsmøter burde kanskje fokuseres med på så vi får litt blæst rundt de. Når det gjelder Samfundsmøtene burde det være en mulighet for et tettere samarbeid med STV om stream rett fra samfundets sine sider. Er litt stusselig å måtte gå til STV sine sider for å se samfundsmøtet over nettet ;)

Ellers må jeg si at jeg digger de små detaljene dere har bak endel av menyene o.l., men litt skuffende å se at de ikke er gjennomført gjennom hele siden. Do it! :-)

Sulten wrote 3 år ago:

«Det er ingen middager på Lyche den neste uken»

Eller mente dere «denne uken»? Det er i hvert fall nå jeg er sulten...

Anders Nærbøe   wrote for  3 år siden:

Det er middager på Lyche denne uken. Vi har middag i dag fra kl 17 som vanlig. Dagens er tandorikylling med ris.
Anders Nærbøe
Gjengsjef i KiSS

Stig Hornang   wrote for  3 år siden:

Middagene er lagt ut på framsiden nå.

Sulten wrote 3 år ago:

Fint, men er teksten fikset så det står «denne uken» når serveringen slutter før påske, eller kommer det til å stå «neste uke» da også?

Anders Båtstrand   wrote for  3 år siden:

Flotte sider! Men er det mulig å få antall kommentarer på bloggene i parentes på fremsiden? Eksempel: Ny leder (2).

Write a reply to this post

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

You can log in if you have a membership card.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

The forum's guidlines: All posts in the forum reflects the user's own views and opinions, and will not hold the administrators responsible for the contents, with exception of their own posts. The forum's administrators tries to remove or edit all offensive posts as quickly as possible, but it's impossible to monitor all topics and posts. Read more …