Partier i debatt

Skrevet av Åsmund Herikstad, 1 år siden:

Burde ikke "Miljøpartiet de grønne" være representer i debatten på samfundsmøtet på lørdag 29. august? Virker som eg logisk valg i en miljødebatt.

Svar på dette innlegget

Åsmund Herikstad   skrev for  1 år siden:

Ikke at har noe med nevne parti å gjøre, men kunne være interessant å høre meningene deres og ikke bare fra de partiene som allerede er på stortinget.

Svein Halvor Halvorsen   skrev for  1 år siden:

Jo, MDG burde absolutt være med på dette møtet. Det burde også Rødt. Likevel kommer ingen av dem. Det er flere grunner til dette.

møtet 29. august er det allerede syv partier representert. Det er allerede ganske mange. Spesielt med tanke på at det skal være konsert i Storsalen etter møtet, og at det derfor kan bli litt knapt med tid. De syc partiene som er representert er de syv største, og de syv som sitter på Stortinget idag. Da jeg snakket med talsperson i MDG Hanna E. Marcussen om dette tidligere i år, sa hun at hun syntes det var greit at Samfundet ikke hadde med MDG og Rødt.

Et annet aspekt ved Samfundsmøtene generelt, er at det ikke alltid bare er å få hvem man vil til å komme. Ofte får møtene en gitt vinkling basert på hvem som hadde mulighet til å stille. Noen ganger får vi ikke de møtene vi vil i det hele tatt, fordi innledere ikke kan eller vil komme til Storsalen.

Jeg skrev om Samfundsmøtene i Styrebloggen i går. Der ber jeg om tilbakemelding på hvordan vi jobber med møtene generelt (men du kan gjerne kommentere valg-møtene spesielt).

Skriv svar på dette innlegget

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

Hvis du har medlemskort på Samfundet kan du logge inn.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

Retningslinjer for forumet: Alle innlegg i forumene representerer den enkelte brukers syn og holdninger, og vil ikke stille administratorene til ansvar for innholdet i innleggene, med unntak av deres egene innlegg. Administratorene på forumet forsøker å fjerne eller redigere alle støtende innlegg så fort som mulig, men det er umulig å overvåke alle temaer og innlegg. Les mer …