Written by Ingvild Johnsen,
2 år siden:
Hei:-)
Det går en del rykter om at fra og med neste helg(uke 44) kommer samfundet til å få 20års grense. Lurer på om det går ann å få dette bekreftet/avkreftet?
Saken er lagt ut som egen nyhet på forsiden nå.
Hvor går grensen på studenter, går det ved høyskole eller videregående? Jeg er 18 år, går forkurs på HiST og har medlemskort på samfundet, så lurer på om dette rammer meg, eller bare vennene mine som går på videregående? Kan videregående elever med studenbevis kjøpe seg medlem-kort?
mvh Emilie Mathisen
Jeg fikk svar på tlf : ))
Kan man komme inn på studiebevis fra utlandet?
Stemmer det som står i innlegget fra Under Dusken, at alle medlemmer på Samfundet kan ha med seg en betalende gjest over 18år? (som da altså ikke er student?)
Student på NTNU selv og synes dette er suupert!
Sitérer FS-bok 2.kapittel - Lover og statutter
"Rett til å være medlemmer har de som er over 18 år, og som:
1. er eller har vært studenter eller lærere ved en opplæringsinstitusjon på universitets-
eller høgskolenivå som ligger i Trondheimsområdet, og der skolen baserer seg på
heltidsstudenter.
2. Har vært studenter ved en opplæringsinstitusjon på universitets- eller høgskolenivå
og som nå er bosatt i Trondheims-området."
Dette kommer Samfundet til å tape stort på... Det er faktisk de som er over 18 som gjør en stor del av deres publikum, spesielt i helgene.
Hva med de som har kjøpt billetter til halloweenpartyet og 80-tallsfesten da? Er det 200 kroner kastet ut av vinduet for de som er under 20 og ikke har studentbevis det da? Hurra for gjennomtenkt plan!
Studentersamfundet er etter det jeg har hørt det studentersamfundet i Norge som går mest i overskudd. LYKKE TIL med å være i NÆRHETEN av overskudd uten de under 20 da :)
Håper egentlig at dere brenner dere skikkelig på denne ufattelig teite beslutningen jeg.
Hva med de som har kjøpt billetter til halloweenpartyet og 80-tallsfesten da? Er det 200 kroner kastet ut av vinduet for de som er under 20 og ikke har studentbevis det da? Hurra for gjennomtenkt plan!
I følge artikkelen på framsida av Samfundet.no:
Adgangsbegrensningen vil kun gjelde fredag og lørdag, og omfatter ikke medlemmer og studenter med studentbevis. Konserter, debattmøter og de fleste kulturarrangementer vil ikke omfattes av adgangsbegrensningen og fortsatt være tilgjenglig for alle over 18 år.
Sjekk også denne sida
Så 80-tallsfesten og halloweenpartyet går under kulturarrangement da eller?
For halloweenfesten er som jeg har forstått det på hele huset på lørdag, og 80-tallsfesten er på hele huset fredag den 13.november?
Ville trodd det var 20-årsgrense, men..?
for å rapportere upassende innlegg til webredaktør| Kode | Resultat |
|---|---|
| _Kursiv tekst_ | Kursiv tekst |
| **Fet skrift** | Fet skrift |
| > Sitert tekst | Sitert tekst |
| [Lenke](http://www.samfundet.no) | Lenke |
| [youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) | Viser et youtube filmklipp |
|
* Punkt 1 * Punkt 2 |
|
| (Dette gjelder kun for innleggsfeltet.) | |
| Formateringskonverter | |
The forum's guidlines: All posts in the forum reflects the user's own views and opinions, and will not hold the administrators responsible for the contents, with exception of their own posts. The forum's administrators tries to remove or edit all offensive posts as quickly as possible, but it's impossible to monitor all topics and posts. Read more …