Egg og bacon med potetbåter?

Written by Norvald H. Ryeng, 2 år siden:

En gang i tiden fikk vi potetbåter til egg og bacon i Edgar. Kan vi få det igjen? Dere kan gjerne ta bort salaten for å gjøre plass på tallerkenen. :-)

Replies to this post

Petter Ottesen   wrote for  2 år siden:

Godt å høre at man ikke er alene om å savne potetbåter til Egg og Bacon.

Ja til potetbåter istedenfor salat!

Espen Molven   wrote for  2 år siden:

Ja, salaten kan med fordel byttast ut med steikte potetbåtar -- viss det ikkje er plass til begge.

Bjørnar Holmem   wrote for  2 år siden:

Eg vil heller ha meir bønner. Potetbåtar hadde også vore fint. Men kva med blodpudding? Og heilstekt champignon? Det får vi jo på veldrivne pubar i Storbritannia...

Knut Støwer   wrote for  2 år siden:

Egg er overflødig. Tenk også på oss med allergier!

Mer bacon og mer potet!

Anders Sirum   wrote for  2 år siden:

Tomatbønner, mmmm. Poteter er også godt. Man kan godt la salaten bli. Bare kjøpe større tallerkner.

Armand gml pang wrote 2 år ago:

Ka med baguetta med pastramipølse og sennepssaus frå Idun. Betre baguetta va ikkje å få i byen!

Stian Holmås   wrote for  2 år siden:

Send oppskriftsforslag til kokkesjef@samfundet.no ;)

Norvald H. Ryeng   wrote for  2 år siden:

Send oppskriftsforslag til kokkesjef@samfundet.no ;)

Jeg tror de vet veldig godt hvordan man steker potetbåter. :-)

Er det ingen fra Kafégjengen som kan svare på dette? Jeg har virkelig lyst på potetbåter til egg og bacon på lørdag.

Halvard Svingeseth wrote 2 år ago:

Hei

Bra at folk kommer med innspill på egg og baconet. Hovedgrunnen til at vi ikke har båtpoteter er dette forsvant i alle fall for tre-fire år siden (ingen vits i å krangle på det, siden jeg har jobbet da også). Grunnen til at båtpotetene forsvandt kan jeg ikke svare på, siden jeg ikke var kokkesjef da. En sansynlig grunn kan være at båtpoteter krever en god del ekstraarbeid for de to kokkene som alltid jobber på lørdag.

Vi kan gjerne lage mer bacon på bestilling, men dette krever at vi må ta mer betalt siden bacon koster en del penger

Jeg har også et større baguettprosjekt, siden det vi har av utvalg nå har blitt litt for traust

Norvald H. Ryeng   wrote for  2 år siden:

Halvard, du vil ikke slå til med potetbåter på siste lørdag i semesteret, da? Jeg betaler gjerne litt ekstra for dem. :-)

Write a reply to this post

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

You can log in if you have a membership card.

Your are required to enter your email address to confirm that you are responsible for this post. You will receive a mail with a link for confirmation in a short time.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

The forum's guidlines: All posts in the forum reflects the user's own views and opinions, and will not hold the administrators responsible for the contents, with exception of their own posts. The forum's administrators tries to remove or edit all offensive posts as quickly as possible, but it's impossible to monitor all topics and posts. Read more …