80tallsfesten

Skrevet av Jeg undrer, 2 år siden:

Hei!

Jeg lurer bare på dette med 80-tallsfesten. Dere er litt uklare i disse reglene deres når det kommer til aldersgrenser på div arrangementer og konserter. 80-tallsfesten er vel en fest arrangert på huset, og dermet går det inn under den nye aldersgrensen, men på samme tid står den oppført som konsert her på siden, hvor man kan kjøpe billetter.
Derfor ønsker jeg svar på om det er 18-årsgrense (siden det tross alt står oppført som konsert), eller om det er vanlig 20-årsgrense/18-årsgrense med studentbevis, og at dere dermed har vært for dårlige til å gi tydelig informasjon?

Svar på dette innlegget

Jeg vet . skrev for 2 år siden:

Klikker du deg inn for å kjøpe billett vil du se en gul og tydelig boks med innholdet:
"Et av arrangementet du har i handlekurven har 20 års aldersgrense for ikke-studenter. Er du student og over 18 år trenger du ikke å bry deg om dette, men husk å ta med studentbevis! Mer om aldersgrensene på Samfundet kan du lese på informasjonssidene."

Enig i at det burde ha stått på selve arrangementsbeskrivelsen og. Ordner seg nok.

Skriv svar på dette innlegget

OBS: De følgende feltene er her for å stoppe spam. Ikke fyll inn noe i disse. :)

Hvis du har medlemskort på Samfundet kan du logge inn.

Forumadministrator krever at du oppgir din epostadresse for å bekrefte at du er ansvarlig for innlegget. Du vil få tilsendt en mail med link for bekreftelse innen kort tid.

Formatering
Kode Resultat
_Kursiv tekst_ Kursiv tekst
**Fet skrift** Fet skrift
> Sitert tekst Sitert tekst
[Lenke](http://www.samfundet.no) Lenke
[youtube](http://www.youtube.com/watch?v=CjOQ9r35uiU) Viser et youtube filmklipp
* Punkt 1
* Punkt 2
  • Punkt 1
  • Punkt 2
(Dette gjelder kun for innleggsfeltet.)
Formateringskonverter

Retningslinjer for forumet: Alle innlegg i forumene representerer den enkelte brukers syn og holdninger, og vil ikke stille administratorene til ansvar for innholdet i innleggene, med unntak av deres egene innlegg. Administratorene på forumet forsøker å fjerne eller redigere alle støtende innlegg så fort som mulig, men det er umulig å overvåke alle temaer og innlegg. Les mer …